Σελίδες

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Ερωτηματολόγιο:
(Εθισμός - Υπολογιστές)

  1. Ποιά είναι η χρησιμότητα του διαδυκτίου κατά τη γνώμη σου;

Α) για να αντλήσεις πληροφορίες
Β) για να ψυχαγωγηθείς με διάφορους τρόπους, όπως παιχνίδια
Γ) για διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, που θέλεις να μάθεις

  1. Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδύκτιο;

Α) Καθημερινά
Β) Μέρα παρά μέρα
Γ) Το Σαββατοκύριακο
Δ) 1 φορά την εβδομάδα

  1. Πόσες ώρες παίζεις σε κοινωνικά παιχνίδια (online);

Α) 1 ώρα
Β) 2 ώρες
Γ) πάνω από 3 ώρες

  1. Ποιός σε ωθεί να μπαίνεις στο διαδύκτιο;

Α) Οι φίλοι
Β) Οι γονείς
Γ) Άλλοι παράγοντες

  1. Το face book,είναι ένας παράγοντας που σε κάνει να κάθεσαι πολλές ώρες στο διαδύκτιο;

Α) Ναι
Β) Όχι
Γ) Κάποιες φορές

  1. Παραμελείς τα μαθήματά σου για το διαδύκτιο;

Α) Ναι
Β) Όχι
Γ) Καποιες φορές


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου