ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ερωτηματολόγιο:
(Εθισμός
- Υπολογιστές)
- Ποιά είναι η χρησιμότητα του διαδυκτίου κατά τη γνώμη σου;
Α)
για να αντλήσεις πληροφορίες
Β)
για να ψυχαγωγηθείς με διάφορους τρόπους,
όπως παιχνίδια
Γ)
για διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, που
θέλεις να μάθεις
- Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδύκτιο;
Α)
Καθημερινά
Β)
Μέρα παρά μέρα
Γ)
Το Σαββατοκύριακο
Δ)
1 φορά την εβδομάδα
- Πόσες ώρες παίζεις σε κοινωνικά παιχνίδια (online);
Α)
1 ώρα
Β)
2 ώρες
Γ)
πάνω από 3 ώρες
- Ποιός σε ωθεί να μπαίνεις στο διαδύκτιο;
Α)
Οι φίλοι
Β)
Οι γονείς
Γ)
Άλλοι παράγοντες
- Το face book,είναι ένας παράγοντας που σε κάνει να κάθεσαι πολλές ώρες στο διαδύκτιο;
Α)
Ναι
Β)
Όχι
Γ)
Κάποιες φορές
- Παραμελείς τα μαθήματά σου για το διαδύκτιο;
Α)
Ναι
Β)
Όχι
Γ)
Καποιες φορές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου